KES “LIWAT” ANWAR


Adalah dipercayai kes-kes seperti LIWAT menjadi perhatian dan minat pihak-pihak di UMNO. Rakyat Malaysia sudah muak dan bosan dengan isu-isu LIWAT ANWAR. Dengan mewujudkan isu-isu seperti ini jelas menunjukkan dan menggambarkan bahawa mereka-mereka di dalam UMNO bukanlah dari kalangan pemimpin. Tidak kelihatan langsung ‘KARISMA PEMIMPIN’. Cubalah gunakan isu-isu yang lebih professional !!!!!

Cuba kita analisa cerita liwat di antara Anwar dan Saiful. Terdapat banyak keraguan dan tanda tanya mengenai cerita yang dilemparkan oleh Saiful. Beliau kelihatan bangga diketahui umum walaupun mengenai DUBURnya yang diceroboh. Mungkin, pada beliau, inilah cara yang paling mudah dan murah untuk mendapat publisiti yang meluas. Malangnya, yang menyokong dan berpihak kepada beliau adalah hanya dikalangan UMNO sahaja (sama spesis), atau mungkin pada setiap pilihanraya kecil atau umum, punggungnya akan dijadikan oleh UMNO untuk menjadi tontonan para pengundi. Mungkin juga, sebab UMNO sudah tiada apa untuk ditunjukkan kepada para pengundi.

Daripada melakukan SUMPAH LAKNAT, adalah lebih baik Saiful melakukan TAUBAT NASUHAH. Seharusnya saluran agama digunakan untuk TUHAN dan bukan UMNO. Tidak perlulah bersumpah mengikut telunjuk UMNO bagi kepentingan politik. TUHAN maha mengetahui dan maha berkuasa. Tidakkah anda takut pada mahkamah akhirat ???

Yang paling mushkil adalah, kenapa membuat laporan polis selepas berjumpa dengan TPM? Adakah TPM ketika itu mempunyai portfolio tambahan, iaitu, Kementerian DUBUR? Kenapa tidak menentang atau bertumbuk dengan ANWAR ketika liwat dilakukan? Kenapa PKR yang menyebarkan laporan perubatan hospital Pusrawi dan bukan Saiful sendiri? Adakah seorang IMAM MASJID yang berpengetahuan dan fasih dalam bab halal dan haram, berbohong? ........................

SHI
PKR.N9 JELEBU

0 comments: